.

שלום, כאן נדב כהן ממעמד הביניים.


אני שמח להגיש לכם לקט סאטירי - שיחות עם מוקדי שירות לקוחות.

הסיטואציות שעליהן כתבתי- כולן שאובות מחוויות אישיות, שאותן צברתי כשפניתי למוקדי שירות לקוחות במהלך השנה האחרונה.

התמלול המלא של השיחות האלו, מתובל בסאטירה נושכת, מוגש לפניכם. את שמות המוקדנים והמוקדניות, ברשותכם, לא טרחתי לטשטש.

טלפון שבור

לקט שיחות עם מוקדי שירות לקוחות


למען הסר ספק, סביר מאוד שהבעיות עם נותני השירות לא תיפתרנה לאחר הקריאה, אולם ייתכן בהחלט שתחושת הבדידות תתמוסס לה לאט לאט.

הורדת הלקט למחשב האישי שלך או לנייד- מטרתה להפיג קצת את הכעס והתסכול ולהסתכל על הכל מזוית קצת מגוחכת ומחויכת.



מתי חייכת בפעם האחרונה, באמצע שיחה עם מוקד שירות לקוחות?

לא כל שיחה עם מוקד שירות לקוחות חייבת להיות מתסכלת.

מה דעתך לעצור לרגע, לקרוא ולהחכים מכל התרגילים שמכינים לך מוקדני השירות?

לפעמים, צריך להודות, סתם כיף לקרוא סאטירה טובה.

 צריך רק להשאיר פרטים והלקט אצלך במייל

אש הגיהנום

"הוט שלום, מדברת יפית, איך אפשר לעזור?

שלום, יפית. מדבר נדב כהן. ביום חמישי אמור להגיע אלי טכנאי להתקנה של תשתית הוט בבית החדש.

 נכון מאוד, אדוני. ראשית, מזל טוב על הדירה החדשה. מאחר שאתה לקוח ותיק, אני יכולה להציע לך אחד משלושה מסלולים המותאמים במיוחד עבורך: איחור משמעותי של הטכנאי, הגעה ללא ציוד מתאים או חיוב שגוי אשר גבוה בעשרות אחוזים ממה שסוכם מולך טלפונית.

 הממ…

 אם אדוני מתלבט, יש לנו גם מסלולי טריפל."

 

מתוך "טלפון שבור - לקט שיחות עם מוקדי שירות לקוחות"

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.